POD LUPĄ: Z czym się mierzą organizacje w czasach pandemii? Drukuj
czwartek, 14 maja 2020 17:02

To, że organizacje podejmują wyzwanie, jakim jest aktywność w dobie koronawirusa, nie znaczy, że omija je szereg problemów związanych z pandemią. Najmocniej odczuwanym jest konieczność przerwania działań, utrata ciągłości świadczonych usług.

 

Na podstawie wyników badania przeprowadzonego w pierwszej połowie kwietnia przez Stowarzyszenie Klon/Jawor wyróżniliśmy trzy strategie, jakie organizacje przyjmują w związku z pandemią i ogłoszonymi w związku z nią obostrzeniami:

 

  • 34% jest obecnie zamrożone – zawiesiło większość swoich działań i nie podejmuje nowych;
  • 41% walczy – stara się prowadzić większość dotychczasowych działań lub zawieszone działania zastępuje nowymi, będącymi odpowiedzą na czas pandemii;
  • 25% obecna sytuacja mobilizuje – prowadzą większość dotychczasowych działań, a także angażują się w nowe projekty.

  • Utrata ciągłości usług

    To, że organizacje starają się mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest aktywność w dobie koronawirusa, nie znaczy, że nie dotyka ich szereg problemów związanych z pandemią. Najczęściej wskazywanym jest utrudniony kontakt z odbiorcami działań organizacji. 3/4 uczestników badania stwierdziło, że boi się utraty ciągłości usług świadczonych przez organizację. Jednocześnie nie znaczy to, że relacje między organizacjami a osobami, na rzecz których działały zostały zupełnie zerwane – połowa organizacje deklaruje, że jest w kontakcie ze swoimi odbiorcami i stara się monitorować ich potrzeby.

    kliknij czytaj więcej

     kliknij tutaj 

 

Komentarze (0)
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze!